Επιστροφές προϊόντων
Οι χρήστες πελάτες έχουν δικαίωμα να επιστρέψουν τα προϊόντα που παρέλαβαν μόνο στις κάτωθι περιπτώσεις:
Α) Λανθασμένη αποστολή
Αν τα προϊόντα που παρελήφθησαν από τον πελάτη δεν είναι αυτά τα οποία είχε εξ αρχής παραγγείλει κατά είδος, ποσότητα ή συνομολογημένη ιδιότητα, ο πελάτης έχει δικαίωμα να τα επιστρέψει στην Εταιρεία. Προκειμένου να γίνει αυτό εφικτό θα πρέπει αρχικά να ενημερώσει εγγράφως στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@alterpharmacy.gr την εταιρεία για τη λάθος αποστολή, το αργότερο εντός 14 ημερών από την παραλαβή. Μόλις η δήλωση παραληφθεί από την εταιρεία, ο πελάτης θα λάβει οδηγίες με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση επικοινωνίας που έχει ήδη παράσχει στην Εταιρεία, για τον τρόπο επιστροφής των προϊόντων ή/και των χρημάτων του. Συγκεκριμένα η επιστροφή θα πρέπει να πραγματοποιηθεί με την εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεται η Εταιρεία, κατόπιν συνεννόησης, και η επαναποστολή των σωστών προϊόντων θα πραγματοποιηθεί αμέσως μόλις παραληφθούν τα προϊόντα της λανθασμένης αποστολής. Σε περίπτωση που ο Πελάτης επιθυμεί επιστροφή των χρημάτων του, αυτή θα πραγματοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο κατεβλήθησαν (μετρητά, χρέωση πιστωτικής/πιστωτικής κάρτας/τραπεζικό έμβασμα). Ο πελάτης υποχρεούται να μην έχει επέμβει με κανέναν τρόπο στην εξωτερική συσκευασία των προϊόντων σε περίπτωση επιστροφής τους, να μην τα έχει χρησιμοποιήσει με κανέναν τρόπο και να συμπεριλάβει τα πρωτότυπα παραστατικά τιμολόγησης και αποστολής μαζί με όλα τα παρελκόμενα που τυχόν συνοδεύουν τα προϊόντα. Σε διαφορετική περίπτωση επιστροφή δεν μπορεί να γίνει δυνατή και ο πελάτης επιβαρύνεται με το κόστος και της αποστολής και του προϊόντος.
Β) Προϊόν με πραγματικά ελαττώματα
Η επιστροφή ελαττωματικών προϊόντων δύναται να πραγματοποιηθεί υπό τις κατωτέρω προϋποθέσεις:
- Επικοινωνία με την εταιρεία το αργότερο έως 14 ημέρες μετά την παραλαβή των προϊόντων.
- Αποστολή των ελαττωματικών προϊόντων για έλεγχο από την εταιρεία, συνοδευόμενα από τα πρωτότυπα παραστατικά και άθικτη τη συσκευασία τους με την εταιρεία ταχυμεταφορών με την οποία συνεργάζεται η Εταιρεία, κατόπιν συνεννόησης.
- Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ελάττωμα, τότε το προϊόν αντικαθίσταται από όμοιο και αποστέλλεται στον πελάτη.
- Σε περίπτωση που ο πελάτης δεν επιθυμεί αντικατάσταση, τότε το τίμημα αγοράς επιστρέφεται σε αυτόν με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο καταβλήθηκε (μετρητά, χρέωση πιστωτικής/πιστωτικής κάρτας/τραπεζικό έμβασμα).
Γ) Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από τη μεταξύ μας καταρτισθείσα σύμβαση εντός 14 ημερών από την παραλαβή των προϊόντων αναιτιολόγητα (ν. 2251/1994). Σε περίπτωση υπαναχώρησης, ο πελάτης οφείλει να αποστείλει τα προϊόντα όπως ακριβώς τα παρέλαβε, να μην έχει επέμβει με κανέναν τρόπο στην εξωτερική συσκευασία των προϊόντων, να μην τα έχει χρησιμοποιήσει με κανέναν τρόπο και να συμπεριλάβει τα πρωτότυπα παραστατικά τιμολόγησης και αποστολής μαζί με όλα τα παρελκόμενα που τυχόν συνοδεύουν τα προϊόντα.
Η υπαναχώρηση ασκείται εγγράφως με δήλωση του πελάτη προς την εταιρεία, η οποία υποχρεούται να επιστρέψει το τίμημα αγοράς των προϊόντων εντός 14 ημερών από την επιστροφή των προϊόντων με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο καταβλήθηκε (μετρητά, χρέωση πιστωτικής/πιστωτικής κάρτας/τραπεζικό έμβασμα).
Εφαρμοστέο δίκαιο
Για κάθε διαφορά που απορρέει από τους παρόντες όρους χρήσης, οι οποίοι είναι η συνολική συμφωνία μεταξύ της εταιρεία και του πελάτη, εφαρμοστέο είναι το ελληνικό δίκαιο και αρμόδια τα δικαστήρια της Θεσσαλονίκης.